Mezun Bilgi Sistemi

Author: yasar.gultekin | Date: June 5, 2020

Üniversitemizden mezun olacak öğrencilerle; daha sonraki yıllarda iletişim ve işbirliği sağlamak, mezunlarımızı bir araya getiren etkinlikler düzenlemek, mezunlarımızla ilgili veriler toplamak, analiz etmek ve değerlendirmek, mezunların Üniversitemizle arasındaki bağları geliştirerek kurumsal hale getirmek amacıyla oluşturulan OMÜ Mezun Bilgi Sistemine, mezun olma durumundaki öğrencilerimizin güncel bilgi girişleri ile sisteme üye olmaları, Üniversitemiz "Kalite Yönetim Sistemi" çalışmaları ve Yüksek Öğretim Kurulu "Üniversite İzleme ve Değerlendirme Kriterleri" açısından önem taşımaktadır.

Enstitüler ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na; diplomasını almak için müracat eden mezun öğrenciler, mezun bilgi sistemine (http://mbs.omu.edu.tr/) üye olduktan sonra sistemden üye olduğuna dair "P1.3.FR.0058-OMÜ Mezun Bilgi Sistemi Üyelik Formu" çıktısını teslim etmeleri gerekmektedir.

Mezun bilgi sistemine üye olma sorunu yaşayanlar, PP.1.3.FR.0058-OMÜ Mezun Bilgi Sistemi Üyelik Bilgi Formu.pdf formunu doldurularak (mezunlar@omu.edu.tr) e-posta adresine göndermeleri, üyelikleri ile ilgili gerekli işlemler yapılarak kendileri bilgilendirilecektir.